Monday, February 14, 2011

Street Photography Outing By Fototeacher

Salam.. hey, kabare semua? waras tak? haha , tettiba masuk slank jawa ni pahal?? oke la.. aku taknak cerita panjang2 nih.. just nak share something je.. Semalam aku folloe Outing yang dianjurkan oleh fototeacher.com.. mmg gempak gila aku cakap la.. yg folloe semalam lebih kurang 150 orang.. ramai tak ramai.. bersepah depan pavilion.. sampai pak guard pun tany.. "Ini ada apa Function ini ramai2" masing2 tak layan pak guard tuh.. haha.. kesian aku tgk.. yew r, masing2 ngah dgr talk dari penganjur.. khusyuk je.. ermm.. program start kul 8 pagi.. tapi aku sampai lambat setengah jam.. sebab tetinggal tren, nasib baik valid ag .. buleh gak join.. aku dah risau dah, kot aku punye penyertaan terbatal ke.. hehe.. alaa.. outing je kot .. folloe je r.. nih aku de amek pic sikit masa aku kat sana..


penerangan daripada sifu.. Che' Ahmad.. ni orang otai lam Photography!



masih dalam talk



teruja dgr talk En Che' Ahmad

camera yg digunakan beliau


ups.. aku cerita2 outing nih , telupa lak nak bagi tau pe temanye an.. hehe.. tema outing ialah street photography.. aku pun tak pandai sngat lam street photography nih sebenarnya.. tapi cuba je la.. tak rugi pun aku folloe.. dapat jumpa otai2 lam fotografi nih.. ramai gile otai semalam.. dah mals nak cerita banyak.. ni lah pict yg aku sempat amek.. haha..

Sreet Photogrphy ke nih?







gambar tah pahape tah.. kowg leyh search kat page LBG Photography utk tgk gamabr2 dari owg otai.. (Facebook)

oke dah..
salam
bye
:D

0 orang berbicara:

..::Nuffnang Ads::..