Thursday, April 21, 2011

Aku Benci Exam Kali ni!!

ermm.. 
Patot ke aku kata exam ni susah sedangkan aku tak ready 100% nak jawab exam.. adoi.. Bala-bala~ series doe.. susah cam gampang.. First paper, Engineering Mathemathics 2 hari Isnin 18.04.2011 Kul 2.30 bertempat di Jabatan Kejuruteraan Elektrik! bermula la perjuangan aku.. bermati matian aku jawab paper.. *naseb baek tak mati betoL.. huhu.. soalan perghhh (senang la sgt!) .. etceli soalan tu sebenarnya senang je.. masa Quiz ngan Test aku rasa aku leyh je jawab.. tapi napa masa Final tak boleh?? arghhh.. tention2!!

Ok, tutop cita sal Math.. dah lama berlalu pon!.. Rabu lak 20.04.2011 jam 11.15 pertempuran kedua aku.. kali ni kat Dewan Utama PSA.. Paper Digital Electronic.. Sebelum masok dewan peksa.. muka aku selumber je.. (bajet cool la kan) padahal nga neves tahap gaban.. huhu.. agak huru hara sikit nak masok dewan tuh.. maklom la ramai kot lam tuh.. lebih kurang 400 org la.. huhu.. masa menjawab bermula je.. aku buka soalan.. tgk2, perghh senang la (Objektif) la katakan.. sekali bukak part essay.. CAM NAK NANGES TAU TAK!! adoi.. dah aku malas nk igt.. huhhh

the next day.. Khamis (harini) 21.04.2011 kul 2.30 lagi satu pertempuran maut berlaku.. ELECTRICAL CIRCUIT.. paper yg paling aku takot.. fuhh.. btw Alhamdulillah BOLEH JAWAB . cehh, bangga lak.. haha.. tapi tak pasti la ape yg jawab tu betol ke tak.. (etceli aku hantam je) haha.. lantak la.. (ni la kata2 seorang pemalas)

untuk minggu ni.. aku rasa lega skg.. sebab semuanya dah lepas.. tapi sgt2 dissapointed! (betol ke aku eja) haha.. yela.. disebabkan KEMALASAN aku yg teramat sgt, camni la jadinye.. huhu.. oke2 nak kecewa n nyesal pon xgune!! betol tak.. huhu...

Perlu la aku INGAT.. perjuangan aku belom selesai! ade lagi satu paper nex week ari rabu.. iaitu paper SEMICONDUCTOR DEVICE.. hopefully dapat jawab ngan cemerlang Gemilang dan terbilang.. haha.. k La..

* aku masih pening gara2 paper tadi!! adoi!! Salam, bye u ollz

0 orang berbicara:

..::Nuffnang Ads::..