Monday, February 14, 2011

LBG Photography

ahaks.. salam.. harinih package.. 2 entry skali aku buat dalam satu jam.. haha..
naka tau tak ape itu LBG? bukan Lobang tau,, hehe kalao yang dah tau tuh oke lah.. yang tak tau tuh.. nih nak pomote sikit,, LBg nih agak famous gak la kat facebook.. korang search la kat Facebook- LBG photography.. nati kowang akan jumpe.. lau tak jumpe tuh.. ade masalah la pc kowang tuh.. haha.. atau nak lebih senang klik nih laa..LBG Photography susah sangat.. 

creator by Yuazwan Jusoh

kata pengasas:

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia...LBG phtotography ditubuhkan bertujuan untuk mengumpul peminat2 dalam dunia fotografi dan fotografik...sepertimana yang kita tahu bidang ini telah menjadi "trend" pada zaman sekarang..ada yang menjadikan bidang ini sebagai hobi mahupun sebagai punca rezeki...tidak kira lah sama ada anda pemilik DSLR ataupun compact kamera ataupun kamera telefon bimbit anda boleh sertai kami....

orang kuat dalam LBG:
Wawan Baik
Zack Ikmal

Lagende Budak Gile Photography ni sesuai sangat untuk sesapae yang mmg gile dalam photography nih.. silalah like page group tuh.. secara automatik anda mmg ahli group.. lau nak jadi ahli yg betul2 nak folloe.. selalu2 la bukak da tgk perkembangan terbaru grup tuh..

hah, tak lpe gak.. LBG Photography pun tutut serta masa Outing Street Photography oleh fototeacher semalam, mmg best a.k.a gile r dapat jalan ngan dorang semalam.. hehe..

Street Photography Outing- Fototeacher 13 Feb 2011
~LBG Photography~
pengasas- Yuazwan Jusoh


budak gile bermain ditepi jalan!

orang kuat LBG
Adem harmony radio, Yuazwan Jusoh, Wawan baik

amal



Aileen

kegilaan LBG

Street Photography
edit by LBG Photography













Lokasi: Sekitar Bukit Bintang Kuala Lumpur



p/s pic aku xde la pulak.. hattoi! hehe.. lagi satu sory la byk pic dari belakang.. nk tunjuk logo LBG tuh jew.. hehe

2 orang berbicara:

Anonymous said...

pertama kali sy nak mengucapkan terima kasih kepada Azri yang menulis dan memuatnaikkan gambar LBG dalam blog ini...kepada sesiapa yang berminat untuk mendalami dalam bidang fotografi & fotografik sila LIKE LBG PHOTOGRAPHY FAN PAGE....

pengasas LBG:

yuazwan LBG

Unknown said...

LBG PHOTOGRAPHY FAN PAGE di Facebook
http://www.facebook.com/pages/LBG-Photography/158132057568325

..::Nuffnang Ads::..