Monday, May 2, 2011

Hari Yg Teristimewa

Salam
Hye semua..

Simple story for today..
Pagi tadi, aku bangun tido teros g mandy.. 
sebab aku igatkan dah terlalu lewat.. 
rupanya jam baru kul 7.45am..
lepas mandi aku teros bersiap sebab hari ni aku ade temujanji penting dengan sidia.. 
lebih kurang kul 8.25 pagi aku dah ade kat dalam ktm.. menanti detik untuk bertemu sidia..
sesampainya aku di KL Sentral.. Lebih kurang kul 9.30 aku tgk dia xsampai ag..
rupanya-rupanya dia xnaik tren ag(etceli dia dari batang kali, n aku dari Pel.Klang)
Walaopan agak hampa, tapi aku tetap tunggu kau sayang!..
hampir 2jam menunggu akhir sdia muncul jugak..
berbaloi rasanya dapat melihat wajahnya.. 
walaopon kebosanan menunggu 2 jam di KL Sentral(bole amek part time jadi pak guard oww)
tapi xpe, demi kamu syang..
Perot ku dah berkeroncong ala2 nasyid genre, dan sidia pula rancak dgn genre dikir barat..
so destinasi pertama kami "Mau Cari Makan"
aku ajak makan McD kat KL Sentral, tapi dia kata ramai..
ok, Jom kat TS.. sane ade mcD gak..
Ok Set..
Setibanya di mcD tS, mak datuk lagi penuh..
langsung xde tempat duduk..
aku pun tggu la jd cam patung mcd kat situ sambil mkn sikt2 fries tu
(dah lapa sgt la katakan)
lebih kurang setengah jam gak kot.. tggu org..
akhirnya dapat gak tempat duduk 
teros la Menikmati Burger Spicy Chicken McDeluxe+fries+sandae
yg xbleh bla.. time aku dah abis makn burger tu je.. perot aku len macam..
sebelum makan td, bunyi ala2 nasyid.. lepas makan lak? adoi..
parah2.. (aku nak terberak doe)
agak segan, tapi aku bantai jela..
teros terang aku ckap kat dia.. Nk Berak..
dia gelak? ofcos la.. Cett.. suke dia gelakkan aku..
cepat2 aku kemas meja tuh, teros aku g toilet...
..........................
setengah jam kemudian
(pergh lamanya)
haha, membuang habis-habisan la kot..
eyh takde la sampai setegah jam...
tapi lama gak la aku dalam bank tuh..
urusan berjuta-juta.. mmg la lama kan.. haha..
ok stop..
cite balik kisah temu janji aku dgn dia..
pas aku mmbuang , aku ckp ngan dia..
saya nak kawin  tgk wyg dgn awk..awk nk tak?
dia kata jom ! aku pon on je la..
aku pon gerak la g Mid..
(nak tgk Fast And Furious 5)
Setibanya di Panggung Wayang kat Mid..
skali tgk Fast And Furious 5 Sold Out
arghhhhhhhhhhhh...
hampa lagi... last2 aku dgn dia tgk cite cine..
cite hantu lak tuh..
Ghost Must Be Crazy
layan gak cite nih.. hehe..
best aku tgk dia jerit.. haha..
padahal bukan seram pon.. Lawak seyhhh (uwekk)
jerit la syg.. asalkan kau heppy..
Sgt comel bile kau jerit! hehe...
...........
abest cite wayang..
kami jalan2 sekitar Mid, tetiba perot ku bg amaran petama..
(sumpah, aku saket perot)
apa lagi Bank negara Cawangan Mid la aku tuju..
sisa pelaburan tadi yg masih tertinggal.. adoi..
haha.. fuhh lego rase den bile kuar tuh..
ok, syg.. jum jalan lagi..
Jalan.. jalan..jalan..
sekali tgk, masa dah mencemburui kita..
nak balik dahh..
part perpisahan pulak..
yang ni aku paling xsuke.. tapi nk buat macamna..
kami belom sah nak tinggal bersama..
menunggu la aku dgn sidia tren untuk pulang ketempat masing2 di Mid 
lama jugak la tggu.. btw, aku hepy dpt jumpe kamu syg!
Rindu ku terubat sedikit pabila dpt bersama (yek, sory la lau korg rasa nk muntah)
tapi tu lah hakikatnya..
hahahah..

Fall In Love
~tamat~

Nota kaki: hari ni hari paling istimewa, dan juga hari menunggu buat aku.. haha.. I LOvE u Irma..

0 orang berbicara:

..::Nuffnang Ads::..