Sunday, June 24, 2012

Bermalam Di Hospital Teluk Intan



Hello,
Hi guys

Actually, mata ngantuk sgt ni, kepala pun dah berat pening semacam..
tapi disebabkan semalaman aku xdapat bukak blog aku gagahkan gak diri bukak blog ni. (rindu kud)

Kenapa aku bermalam kat Hospital? bukan aku yang sakit tau, tapi Atuk aku sakit.. malam tadi masuk dua kali dah aku bermalam kat Hospital jaga Atuk aku.. First skali masa mula-mula dia masuk Hospital, baru tak baru la dalam 2minggu lepas.. Dah nak sebulan dah Atuk aku kat Hospital.

Atuk aku ni dah tua dah, tapi die still kuat lagi. Maksud aku kuat ni bukanlah dia boleh berlari atau melompat macam kita yang masih muda ni, tapi dia kuat semangat. Kadang-kadang kan semangat pun boleh membawa keajaiban tau. Semoga Atuk cepat sembuh, rindu moment2 waktu atuk sihat dulu. Rakan-rakan blogger sekalian boleh la doakan kesembuhan beliau ye.. Hargai sgt doa korang, semoga dicucuri rahmat Allah :D


Salam 1 Blogger

..::Nuffnang Ads::..