Thursday, June 28, 2012

Kering Sipi Sipi



Hi guys
Assalamualaikum

Pagi-pagi buta update blog, ape la yang nak dikongsikan ye..
Dah biasa tidur lewat macam ni la jadinye
Tadi aku saje la login aku punye Maybank2u yang aku baru register td
sedih, sayu ditambah lagi dengan perasaan yang tak berapa nak gembira bila tgk aku punya jumlah Akaun..
bila lah nak ada ribu2 lam akaun maybank aku ni...
(mengharap je lebih tp usahanya taknak, ape daa)
duit mana nak datang bergolek macam tu je kan...
sama gak macam kejayaan, setiap kejayaan mesti dengan usaha yg berterusan
hehe
tak silap aku paling kaya pun jumlah yang ada dalam maybank aku ni 900 je kud..
tu je yang termampu.. tak cukup kaya pun.. hehe

nak tau berapa ade dalam akaun aku??
see carefully this picture


korang nampak ke?
kalau tak nampak, klik je kat gambar tuh..
nanti dia large view.. jangan terkejut tau!
sedih ni..

k bye



..::Nuffnang Ads::..