Saturday, June 23, 2012

Germany Vs Greece

Hello
Hi guys

Macam ta pecaya je aku buleh pulak bangun pepagi buta tadi sebab nak tgk Euro Germany Lwn Greece
Tak penah2 selama ni aku minat nak tgk bola, haha.. 
Unbeliveable la orang katakan. Tapi xde yang mustahilkan.. semuanya boleh terjadi..
So nak olah sikit la game pagi tadi ngan ape yg terjadi masa aku nga tgk bola...
Masa separuh masa pertama tu mata aku memang segar bugar, xrasa ngantuk pun
dapat lak tgk peluang germany yg gol masa mula2 tu, tapi oside.. ish.. spoil la..
germany main pagi tadi memang best.. menyerang je..
Greece pon boleh tahan gak pertahanan die..
Oh, Akhirnya Germany dapat 1 Gollll~ terasa nak jerit gak.. haha
best jugak tgk bola ni, best time gol je.. :D
pastu break.. time ulasan penganjur TV3 tuh yg buad aku ngantuk..
Las2 aku tertido.. best an.. 
In the same time aku nga mesej ngan somebody special
tahan pulak mata die tengok bola tu sampai habis..
pagi2 tadi nampak die update mesej kata Germany 4-2 Greece..
Fuh, terbaik la Germany, tak nyesal pun lau tgk..
Haha... Mungkin aku mimpi je malam tadi...
ehh xla realiti la aku tgk bola walaupun hakikatnya kau tak berapa nak minat bola
muehehehe

Salam 1 Blogger

0 orang berbicara:

..::Nuffnang Ads::..