Tuesday, June 26, 2012

Bisnes Apakah Ini?




Hello
Hi Guys

Assalamualaikum, 
hari ni aku nak share something pasal bisnes
korang penah dengar pasal Infinity Downline x?
ataupun bisnes ID, Login faceboOk dapat RM100? 
Online FaceboOk dapat duit!!
boleh jana pendapat RM100-RM500 sehari dengan bermodalkan RM100?
penah dengar tak? penah tak?
ramai sangat member FaceboOk aku ni yg join benda ni.
aku nak tau sgt benda ni macamane.. 
Then aku pm beberapa org membe FB yang join Infinity Downline ni..
Aku tanya "betul ke benda ni?" "Boleh caya ke" "macam tipu je"
semua bagi jawapan yg sama..
dan dia cakap semua ni bergantung kepada diri sendiri gak
nak berjaya atas usaha sendiri, kejayaan takkan datang bergolek
ermm aku pikir jap,
Nak join ke xnak join...
tgk dompet jap ade RM2 je, ahaa terbaik la..
tapi dalam bank ada la..  x cash out je lagi
cume aku tak yakin sgt la benda ni
macam2 aku pikir pasal benda ni..
boleh jalan ke?
balik modal ke buat benda ni?
kang tipu cane, membazir je RM100 aku..
ish..



apa pendapat korang?

aduhai..

................

..::Nuffnang Ads::..