Tuesday, April 16, 2013

Ekspedisi Mendaki Broga Hill





Hye Semua,
Salam 1 Malaysia



5 April yang lepas, akhirnya aku berjaya jugak menakluk Bukit Broga, dari semester 1 aku teringin nak pergi tapi tak dapat nak pergi sbb tak ada orang nak bawa, kali ni nasib aku baik sangat sbb ada membe yg sudi ajak n bawak aku naik bukit ni.. uh , dgn x readynya aku main naik je.. mmg penat la weyh!.. dah lama tinggalkan aktiviti mendaki / Jungle Tracking ni, dulu masa zaman sekolah selalu lah ikut aktiviti sekolah pergi camping dan sebagainya, masuk poli ni tak aktif langsung.. haha..



Sweet memories with u guys.. thanks sangat2.. tahniah semua sebb berjaya sampai kat atas, terutama sekali kepada Cengkot (Faizul) dan Bob Azrie yg mmg org salute leh sampai atas.. cayalaaa..




bergambar kenangan dgn banner readymade in PS :)



orang berkenaan je tau mana dapat banner ni ! ~ Sponsor








Thanks abg photag dri mana tah (lupa tanya)



Semangat semua nih!


Adjust banner tuh!


Di Puncak !







Lets Jump in Broga Hill.. Thumbs Up guys



Salute this brother! BOB ~ Azrie



Chengkot (Faizull)




Semoga menjadi kenangan indah bersama di Politeknik Shah Alam
Diploma Kejuruteraan Elektronik Kawalan


update :

aku dah sediakan special video untuk korang
tgk la.. kalau rajin download n simpan untuk milik peribadi ye..
Klik Sini kalau nak tgk video



Semoga Berjumpa Lagi..
Salam




1 orang berbicara:

FaizullHafiz said...

Hahaha. tetiba jumpa, rindu seyh.

..::Nuffnang Ads::..