Sunday, April 14, 2013

Malam Gala Gemilang PraGaduan




Salam,
Hye semua,


Malam Gala Gemilang PraGraduan atau MPG untuk semua JKE semester 6 yang bakal menamatkan pengajian tidak lama lagi telah diadakan pada 12 April yang lepas (hari Jumaat malam) , majlis bermula Jam 8.30 untuk sesi pendaftaran.

Seronok bila dapat berkumpul ramai2 macam ni, MPG kalini buat kat Restoran Zam-Zam Arabian Food Seksyen 9 Shah Alam, wahh makan makanan Arab la kan... Baju pulak bertemakan Arabian Night,, Fuh sgt owesome masing2 bila mengenakan baju arab, aku je yg x prepare apa2 untuk dinner MPG ni.. tak apa lah, janji dtg...

Majlis yang sgt happening, yang seronoknya dapat bergambar ramai2, itu je yg seronok sebenarnya,, tp malang sekali,, disebbkan aku yang pgg kamera, gambar aku tak banyak lah.. huhu sedih!



Sedikit gambar kenangan..
untuk makluman gambar MPG ni ada 400++ kat dalam memory card dslr aku.. hehe tp gambar aku ade berapa je .:(





gambar lagi klik sini

0 orang berbicara:

..::Nuffnang Ads::..