Wednesday, April 3, 2013

Pertandingan Projek Peringkat JKE





Salam,
Hye semua..



Hari ini berlangsungnya pertandingan projek peringkat JKE
Alhamdulillah semuanya berjalan lancar.
Tahniah dan syabas pada semua peserta,
projek semester ni memang hebat belaka.



Tak terkecuali kumpulan aku pun terpilih masuk pertandingan ni, hasil daripada pemilihan lecturer selepas pembentangan projek akhir hari tu, kami tak expect pon kami boleh masuk pertandingan ni, projek yang diberi nama "Power Monitoring System" besiap sedia untuk bertanding, Alhamdulillah lah semuanya berjalan lancar, Pertandingan bermula jam 9pagi, para juri penilai mula mengambil markah dari pembentangan peserta pertandingan.. selesai semua jam 1 ptg..




dah penat2 kemas semua, balik terus tido.. bangun2 tidur dapat call dari membe,
boleh dia kencing aku dia cakap "Ji, kita tak menang la Ji",  masa ni aku dah redha, dan terima kenyataan, dah takde rezki, nak buat macam mana, lepas aku dah redha ni dia boleh gelak n cakap "tapi kita no 1 je Ji" aku punya la excited dgr terus call PA (Penasihat Akademik) aku nk mintak kepastian, uh Syukur Alhamdulillah.. Kami lah juara peringkat JKE..  Terima Kasih kawan2 yg bertungkus lumus siapkan projek tu, semoga korang sukses lepas ni, amin~



*Ji adalah nama panggilan dr kawan aku yg bernama Fahmy :)




Keputusan Pertandingan :
1. Power Monitoring System
2. Security of Motorcycle System
3. Mesin Kekabu
4. Renewable Energy


ranking 4 ni akan wakil JKE untuk pertandingan Projek Peringkat PSA (antara Jabatan) minggu depan 10.4.2013 (Rabu) , Tahniah :)

untuk rakan seperjuangan kelas DJK6B tahniah la walaupun tak menang tp korang pon dapat kategori PERAK untuk projek C-Temp dan AutoLock Motorcycle, projek korang memang rare ! seriesly


will miss this momment :)



Power Monitoring System



Rakan Seperjuangan :)


Thumbs Up for this project :)





2 orang berbicara:

Anonymous said...

Boleh x ,tlg list kn apa yg akn bljaq dlm k.e (kwalan) nih.. i need preparation .. :) ur feedback is my appreciation :)

Unknown said...

boleh email kat email sy azrihafizi@gmail.com untuk apa2 pertanyaan :)

..::Nuffnang Ads::..