Sunday, January 23, 2011

Rahsia Bulan Kelahiran

Sumber dari facebook..

Pada pendapat Saya..
Majority daripada horoskop yg di kaji oleh Dato' Dr Hj Fadzillah Kamsah nih, ada betulnya kat aku.. hehe..


Berdasarkan ape yang aku highlightkan kat atas tuh..
1. Suka orang yag sayang padanya.. hehe betul3.. sape yg syg aku, aku akan syg dy sgt2.. kesimpulannya kat sini.. Untung sape jadi Gf aku.. ahaak.. :)

2. Mudah rasa simpati, baik dan mementingkan kawan.. yesh.. mmg sy baik(cet puji diri sendiri lak) aku nih dak nerd je.. skema tahap.. ntah.. sape kawan aku mmg aku takkan tikam dari belakng punya.. korang la kawan aku selamaya.. tapi kalau korang yg tikam aku dari blkg, mmg aku takkan pecaya kao sampai bila2!

3. Sentiasa Berkawan.. haa.. mmg aku sentiasa berkawan, tapi aku ni tak pandai cari kawan.. (macamane tuh?) mean,kalau orang tak tego aku aku takkan tegor orang.. (aku nih pemalu orangnye) huhu..

4. macam pentingkan diri sendiri.. uhhh, ramai yang kata aku macam tuh.. aku pun tak tau lah npe, tapi hakikatnya aku nih.. friendly laa.. mana ada pentingkan diri sendiri,, macam pentingkan diri sendiri.. tak tak pon.. Maybe cara aku yg senyap je nih menampakkan aki macam pentingkan diri sendiri, hattoi.. jgn la salah faham.. aku hanya mahu berkawan..

5. Boros dan mudah di pengaruhi persekitaran.. waa , aku mmg boros.. tapi kenkadang jimat gak.. jimat tuh kejap je.. aku nih rambang mata sket.. lau nampak gadget2 yg best, perghh ase nak memiliki je.. tapi selalunya aku tak dapat pon benda2 tu semua.. sebab aku ni boros.. haha, boros beli hape?? haa.. banyak nye beli makanan.. aha.. lau ada pasar kat umah aku mmg borong kaw2.. hehe (makan banya tapi tak gemok pon)

takde pe dah yang nak di ulas.. yg lain2 tuh mmg betul.. So lepasnih korang2 mesti lebih tau perangai aku kan.. :)


p/s: penggunaan kata ganti nama "aku" dalam blog nih ada lah menjadi kebiasaan.. minta maaf bagi pembaca yg atas daripada umur saya.. hehe

0 orang berbicara:

..::Nuffnang Ads::..