Wednesday, January 12, 2011

"REZEKI BUAT ANA RAFFALI"

entry ni biasa2 jew..
hey guys readers sorry kalau entry nih menyakitkan hati, paru-paru ataupun limpa korang (peduli hape aku) huhu..
atceli takde yg menarik pun.. aku rasa la kan mesti ada yang menyampah bila tgk tajuk entry nih.. Haahah.. lantak depa lah nk kata ape.. blog aku, keybord aku, aku punya pasai laa..(emo lak!!).. dan aku rasa masih belum terlambat lagi aku nak ucap tahniah buat Ana Raffali sebab berjaya dinobatkan sebagai juara Anugerah Juara Lagi yg ke 25, ahad lepas..
tapi..



yang aku dok xpaham ni nape ramai yang xsuka ataupun xsetuju dengan kemenangan Ana Raffali ni??
menjadi satu persoalan doe..(bukan masok peksa pon!).. urmm
tak suka tuh mean benci ngan lagu dia ke? atau pakaian dia ke? cara dia ke? atau pun .. uh what ever laaa.. tak paham tol laa..aku tulis ni pun bukan nak kutuk sape2 lah.. tapi pe salahnya dia menang.. rezeki dia tak payah lah nak cemburu dengan kemenangan dia tuh.. Aku ada dgr lah suara2 sumbang mengatakan Ana Raffali ni nyanyi xsedap langsung lah, lagu tah pahape lahh.. yang xboleh belah lagi ada orang kata Ana menang sebab asek kai baju kurung jew masa perform (tak boleh bla tol kenyataan ni)haha..

lepas je keputusan diumum kan masa tuh semua macam hampa jew.. masing2 kata "kenapa Ana Raffali menang!!" aku lau bab2 minta pendapat pasal nih, no komen la jawabnya..
tapi menurut pandangan sudut 45.0 darjah sisi tepi aku ni.."ok ape Ana Raffali menang..Seorang penyanyi yg bakat nya kita pandang sebelah mata je selama ni mampu gak jadi juara.. lagu sendiri lak tuh.." betul lah orang kata sebenarnya ada lagi layak untuk menang macam Faizal Tahir tuh, aku pun jangka dia yang menang.. tapi dah rezeki Ana Raffali.. ok lah tuh.. Malam tuh semua dah buat yang terbaik.. cuma pemenangnya hanya 1.. sekali lagi tahniah buat mereka2..
hah buat korang terima kasih sebab baca entry yg bosan nih.. haha

abes mengomel..

0 orang berbicara:

..::Nuffnang Ads::..