Monday, January 3, 2011

wanita berkaca mata

pe kes entry ni?
gambar hiasan jewp nih.. :)




haha.. wanita berkaca mata??

sejuk mata aku bile pandang wanita berkaca mata ni..
tak taulah sebab ape leyh sejuk..ngee
bukan ape.. nampak comey sangat..
lagi2 yg muka die sesuai sgt bile pakai spec..
perghh.. betol2 wat aku tertarik!!
.
suka sgt tgk wanita yg pakai spec ni..
kalau aku nampak jew gurlz yg pakai spec mesti aku pandg lama2..
hehe..
penah de satu kez tuh..kat dalam tren..
masa tuh belom ada lg koach untuk wanita tuh..
kat dalam tuh.. aku de ternampak la sowg gurl ni..
comel gila, cun meletop bai..
package siap pakai spec ag..
aku pun usha laa.. (noty towl.. tak syg mata) hehe
skali dye pasan lak.. nak tau dye buat apa?
jelingan maot setepek... amek kow..
pastuh tak berani dah nak pndg dye.. haha
dalam hati kata kerek towl minah ni!!
segan tahap maksimum aku masa tuh..
baru nak puji dye.. :p



teringen la nak awek yg pakai spec..
hehe
(muke tak ensem nak memilih lak)




sape pakai spec??



thanks sebab baca!!

2 orang berbicara:

Nieza Micha said...

hoho... saye pakai speck... tp pakai time drive jek... sebab tak suke pakai... kalau drive, terpakse pakai sebab nanti tak nampak...XD

Unknown said...

hehe.. ok lah tuh.. untuk keselamtan la kan..
meshti comeyh.. ehek2.. B)

..::Nuffnang Ads::..