Sunday, January 2, 2011

semoga sampai ke jinjang pelamin

salam
hey.. salam tahun baru gak. masih belom terlambatkan..? hehe





semalam 01.01.2011 adalah satu tarikh keramat dalam hidup abg sedara aku yg bernama Saiful Adha, 
dye dah pun sah mengikat hubungan pertunangannya dengan kak Rini 
(aku tak tau nama penuh dye ape) hehe.. comel akak ni..
semoga dyeorg berkekalan sampai kejinjang pelamin.. ups sampai akhir hayat lah kan..
rombongan pertunangan dari pihak lelaki semalam sebanyak 15 kereta.. 
(perghh.. sgt bayk)
ni baru tunang beb!! haha.. hantaran pihak lelaki 23 dulang dengan berbalas 17 dulang "je" dari pihak perempuan.. hehe... 

suasana semalam sgt meriah kat rumah pihak perempuan.. tgk la pic ni yg sempat aku shoot..







*************************




ketibaan rombongan pihak lelaki




sarung cincin pertunangan oleh nenek (mbah)





khusuk menaminkan doa




antara hantaran dari pihak lelaki




hantaran dari pihak perempuan





ala thomeyh... ahaks




ups.. ni gambar curik tau!!





bakal ibu mertua kak rini..

semoga mereka ni berbahagia ke akhir hayat..
dijangkakan majlis walimatulurus mereka ni awal bulan 7 tahun ni..
InsyaAllah semuanya berjalan dengan lancar..
nati aku jempot korang ea..
datang tau!!



p/s aku dari rombongan pihak lelaki.. chett





0 orang berbicara:

..::Nuffnang Ads::..