Friday, December 31, 2010

Hilang Kosong Tambah Satu!!

title baik punya..
"Hilang Kosong Tambah Satu"
hehe

waa 2010 bakal melabuhkan tirainya.. buka pula lembaran baru 2011..
tinggal lagi bberapa jam je lagi..
jom kita countdown sesama.. kasi "Hilang Kosong Tambah Satu"

..::2010::..
ohh byk kenangan manis dan byk juga kenangan pahit tahun ni..
ape yg best masa tahun ni?
urmm.. btw tahun ni adalah tahun pertama aku jadik budak lepasan SPM..
dapat lak pengalaman bekerja, Sgt seronok..
syok2 keja dapat lak smbung blaja..
menempuh lagi dunia baru di IPTa.. pengalamn yg tak akan dilupakan..
ehee..
tapi yg tak best nye thun ni,, selama aku keja asek kena marah je..
masih terngiang ngiang lagi kat telinga aku ni suara miss tuh,,
sakit hati!!
tapi tuh semua tinggal kenangan beb..
asam garam kehidupan lah..
mesti ada duka dan mesti ada suka..
kadang2 kita kat atas, kadang kita kat bawah..
betol tak..
tapi aku sgt enjoy menghadapi tahun 2010 ni..
ada lagi syioknye.. akhir tahun 2010 ni..
aku stat jd blogger..
mmg memberi satu kepuasan yg tak terhingga bila aku wat belog..
thanks untuk semua yg support belog ni..
aku tak leyh lupakan bila aku dapat kawan baru kat belog ni..
walaupun tak kenal face 2 face..
tapi ia sgt bermakna..
2010 gempax beb!!

..::2011::..
tahun yg aku anggap sangat mencabar..

planning tahun ni..
nak sgt dapat anugerah ketua jabatan.. nak pastikan pointer final exam aku 3.5 keatas..
wajib!!
satu lagi perkara penting..
aku mesti dapatkan Nikon D3100..
ni harus!!
InsyaAllah tahun 2011 ni aku nak jd blogger tegar..
nak kasi gempax sikit belog aku ni..
ape yg tak betol, aku betolkan..
pe yg tak cantek, aku akan cantek kan..
hehe.. ape yg mampu aku buat aku akn buat..
coming soon..
muge 2011 tahun yg lebih gempak dari 2010.. 
ngee :)

byk lagi sebenarnya..
lau nak senaraikan kat sini... sampai esok or lusa pon belom tentu abes..ahaks
chett.. 


untuk readers2 semua Feezy ucapkan Selamat Tahun Baru 2011..
minta ampun minta maaf kalau belog ni sakitkan mata kowg..
thanks sebab ikhlas jadi follower feezy!!
semoga 2011 yg bakal tiba menjadi 1 semangat baru untuk menjadi yg terbaik..
.............



tgu 12tgh malam nanti!!

salam semua.. :)






0 orang berbicara:

..::Nuffnang Ads::..