Sunday, December 12, 2010

Adik yang "Nakal"

ermm.. ni lah picture adik aku yg paling kecik (yg paling nakal), hehe..
sebenarnya da lama da nak cerita pasal adik aku sorang ni..tapi dulu aku xde Blog lagi. sekarang dah ada, boleh la kongsi sket kan..


nama adik aku yg kecik ni Muhd Azeem, budak yg comel (comel ker?) boleh laa.. tapi die punya perangai ni lain sikit, degilnya Masya-Allah.. tuhan je lah yang tau.. kitorg kat umah panggil dye ajim je,, tak panggil adik pon sebab Ajim tak suka di panggil adik,(pelik).. Entah lah, aku pon tak tau kenapa die ni tak suka, sweet ape panggilan tu, kan3?? Ajim ni selalu sangat gaduh dengan adik aku yg no 2 tuh (Adib namanya), dah boleh gelarkan anjing dgn kucing dah.. salah sikit je gadoh.. aku pun kadang2 pening kepala gak tgk diorang ni.. nak ceritanya kalau dia dua org je yg gado xpe, ni yg jadi mangsa selalunya eman (adik aku no 3), eman biasalah ikot style eman tak kesah!! rela je kena pukol.. ish.. bila da bengang jerit2.. boleh pokak tlingo oo.. suara bukan sebarang suara.. bila die jerit tuh, macam pakai pembesar suara je (tipu je) haha..









Ajim ni manja sikit sangat (maklumlah anak bongsu). bila die merajok, habis la.. macam2 die paw mak aku.. nak tu lah, nak ni lah.. selagi tak dapat, selagi tu lah die merajok.. bile dah dapat ape yg die nak mule la senyum lebar.. ni la Ajim.. Budak degil, (tapi sweet), paling baik nakal..








apa2 pon ni lah  Adik Aku yang Baik ("NAKAL")

TETAP SAYANG WALAUPUN "NAKAL" abg sayang adik "ajim"

masih demam: Azri Hafizi Mohd Zanuri

0 orang berbicara:

..::Nuffnang Ads::..