Monday, December 27, 2010

Saya Blogger Selangor

uhuk2..
salam.. hye blogger..
dah lama dah tak update blog ni..
pale otak aku ngah kering kontang laa.. Tak cukup air!! (bahaye nih..)
++ aku bz cket!

btw entry kali pasal Saya Blogger Selangor!!

owh selangor negeri ku..




kenapa aku buat entry pasal ni weyh?? hehe.. bukan saja atau sengaja.. memang aku nak buat lah.. sebabnya aku da TERbaca pasal Kategori Sahabat Blogger Mengikut Negeri (perkataan TER.. adalah 1 perkara yg dilakukan secara tidak sengaja??) boleh klik kat text tu kalau nak terjah..hehe.. Baca punya baca, tgk woww.. macam menarik.. nak join jugak.. tapi aku ni blogger baru lagi.. tak tau pape pun.. masih suci.. dan xde corak ag.. boleh kew??

tak tau lah de tempoh ke tak (tak pelah try n error ea.. :))







Serba sedikit tentang Negeriku dan aku.. :)




Nama anda-nama manja atau glamer
erm.. nama diberi Muhamad Azri Hafizi. leyh mesra dipanggil Azri/hafizi.. Nama manja? ouh,, Feezy kowt.. tapi tulah bebudak kelas aku panggil aku.. ahaks.. Nama Glamer tuh?? hattoi.. "Arell" agak glamer bg aku la.. tapi jgn lak samakan aku ngan Arel yg tgh hangat gusip ngan Luna Maya tuh!! Ni Arell lain! Arell nama Glamer Azri.. haha :)

Status anda
haha.. soalan cepumas.. aku SINGLE, bujang terangtangtang.. muda lagi ni.. calon pon xde.. huhu haa.. pas ni leyh la sape2 yg nak masok line..

Cara hubungi
nak contact aku senang jew.. skg dunia an da maju.. bertambah senang la.. tapi aku ade Facebook jep.. malas nak wat account byk2.. wat serabot pale otak..  korang search je kat facebook tuh nama ni ha..AzRy Ezy nati jumpa la aku yg tak bape nsem tuh.. uhuk2.. email pon de gak.. lau sesape yg rajin nak anta email kat aku..kat sini azrihafizi@gmail.com.. no tepon.. 0173++ ups.. taboley2.. lau nak kenal la aku dulu.. :)

Daerah/Jajahan-dimana anda tinggal
tempat tinggal aku ofcos laa Selangor bai.. anak jati selangor ni!! tapi sebesar2 Selangor ni aku dok kat 1pedalaman kecil besar.. leyh dikatakan Bandar mini.. kat Port Klang, korang tau tempat ni?? tak tau diam! hehe.. xde lah gurau je.. nak tau tanya la.. ape salahnya share an.. Sharing is Caring.. tol tak?

Tempat tinggal
mesti lah kat Gua yg de tempurung rumah.. haa.. lau dalam IC alamat aku.. No.20...... Kg Sungai Sireh Tambahan.. kat ngan Kampung Delek.. sape tau?? kalau tau tunjuk muke sket.. kowt2 kenal kew.. hehe jempot la dtg umah ye raya cina ni tahun depan..

Apa yang menarik ditempat anda.
menarik?? ape eak? tempat aku de salji.. leyh main iceskatting.. haha (xdelah tipu je..).. tempat aku  nak kata menarik, ntah lah.. biasa je macam tempat2 lain.. Tanjung Harapan? menarik ke? beleh la.. tapi aku syorkan kalau pegi situ jgn sesekali naik kapal yg besar gabak tuh.. sakit mata korang nanti.. hehe.. tapi kat situ de restoran seafood.. korang leyh cuba Muara Ikan Bakar ataupun Bagan seafood.. :) Sedap.. urmm.. lapaq teros perut ni haa.. perghhh








belog aku ni simple jew.. sape leyh aja nak kasi belog aku ni cantik macam kowg??  :(

aku manusia biasa je yg memerlukan teman untuk hidup.. kalau hidup xde kawan sama gak macam katak bwh tempurung.. tak tau pape beb.. so, jd la kawan aku.. plzz.. merayu ni.. 


2 orang berbicara:

Mardhiyah said...

hai kawan baru ! Heee. Cantik dah blog ni.. Saya punya lagi simple..Tapi tula, org ckp simpler is better...sy tak suka banyak2 sgt benda dlm blog..serabut..lambat nak load lagi :)

Unknown said...

waa terharunya dapat kawan baru.. thanks la puji belog ni.. hehe,,

..::Nuffnang Ads::..