Thursday, December 30, 2010

Malaysia Menang Esok Cuti..

Salam reader dan bloggers sekalian..
sedang2 aku mencari maklumat untuk wat presentation tak lama ag..
tetiba timbul rasa gembira yang teramat sangat kat dalam hati aku ni. ahak,,
macam dalam hati ade taman.. ngee :)
apakah? uhuh

sebabnya..
aku begitu gembira bile dengar ESOK dapat cuti umum.. ahah.. dengan pengumuman yg disampaikan oleh perdana menteri kita, bersempena dengan kemenangan agregat Malaysia 4-2 menentang Indonesia dalam perlawanan akhir AFF Suzuki Cup 2010 yg berlangsung kat Stadium Bung Karno,Indonesia semalam kita dapat cuti umum.. seronok gile.. hahaha (igt owg sowg jeke yg sonok!!)..

Mula tak caya gak, betol ke.. sekali tgk paper.. perghhh..
Betol!! terbaik arghh pm.. hehe

walaupun Malaysia kalah kat sana, Indonesia-2 Malaysia lak-1 tapi juara nye tetap Malaysia.. bangga sungguh aku ngan Malaysia! cehh.. haha..

btw point aku GUMBIRAA sebab esok CUTI.. hek3
salam cuti Malaysia..

dah abes mengarut..
Muhamad Azri Hafizi Bin Mohd Zanuri
Restoran Al-Ali Maju, Shah Alam.. ngee

0 orang berbicara:

..::Nuffnang Ads::..