Saturday, December 11, 2010

"My fisrt Blog"

ahakk..
 Assalamualaikum semua(sesape yg baca lah)

Tak sangka lah Feezy pun ada belok Blog gak.. Org kata.. dah “maju” lah katakan.. Budak baru nak up(zaman ICT maa), macam ni lah.. selama ni aku selalu baca belok blog dari blogger2 kat luar sana tuh jea.. ade terpikir jugak nak buat.. best sgt ke belok Blog ni.. nak buat tapi tak tau macamane nak buat maklumla buta IT(buta ke?). Bukan buta, rabun je.. hehe, sekarang dah pandai sikit, so.. aku try la buat.. something yg buat aku tertarik nak buat belok Blog ni.. ermm
Blog lah salah satu platform

-untuk aku kongsi cerita aku untuk tatapan umum(tak kesah laki, pempuan, tua, muda, kecik, beso, panjang, pendek) mean semua lah.. hattoi..

-Meluahkan perasaan..haa(igt pempuan je ke leyh uahkan prasaan)hehe

-Mengarut2 kat Blog ni (ikut pale otak sewel aku lah)

Belok Blog ni jugaklah yang membuatkan aku.. tak bosan mengadap komputer(dulu bosan), dan belok Blog jugak lah yg bakal membuatkan aku obsess(2-3jam ngadap komputer pon takpe). Btw aku enjoy join belok Blog..
Thank to cuada(gambar) kerana memperkenalkan Blog ni..

demAm tak baik lagi

2 orang berbicara:

cik cuada said...

thanks awak.masuk kn sekali pic sye malu i .heheh

Unknown said...

hehe,, lupe na mintak permision..
sory ea..

..::Nuffnang Ads::..