Saturday, December 18, 2010

semangat dan azam semester baru


hye guys..
lama dah tak update blog aku ni..
bz cket(study la ktakan)
entry kali ni nak cerita sikit dengan sem baru..

memandangkan semester lepas pointer aku memang yg terberbaik (3.25 terbaik ke?)..
aku dah tanam dah kat dalam diri aku ni.. lepas ni(sem 2 dan seterusnya), aku berazam.. dengan semangat baru, keyakinan baru, cara baru,, semua baru lah.. aku nak kalahkan semua budak2 kelas aku, dan kalau boleh semua budak2 JKE (Jabatan Kejuruteraan Elektrik), besar lagi semua budak PSA (ckp besar lak), hehe.. bukan cakap besar, tapi aku akan berusaha menjadi lebih terbaik dan yang terbaik lagi daripada sem 1..



 

walaupun agak kecewa dengan pointer aku sem lepas, tapi masa dah tak boleh di undur dah.. yg boleh hanya kedepan so jgn pandang belakang eak.. keep it up Azri!!.. capaikan pointer ko 3.5 keatas. kalau 4flat lagi bagos (mesti mak aku bangga punya) haha.. tunggu la budak2 DJK2B.. aku akan besaing dengan korang!




semester baru ni.. mesti!
-pergi library cari bahan rujukan..
-assingment hantar on time..
-jangan lengah2kan tutorial ataupun exercise (terutamanya Engineering Math)
-time test (markah pb) buat yg terbaik..
-dalam kelas dok depan skali (fokus2)
-lab work pastikan aku berjaya wat semua amali!!

yang paling penting..

tak kesahlah kalau member2 aku semua nak cakap ape, tapi aku sedia menghadapi perubahan ni..
korang tunggu lah senarai baru AKJ (Anugerah Ketua Jabatan) nanti.. nama aku paling first..
InsyaALLAH


0 orang berbicara:

..::Nuffnang Ads::..