Friday, December 31, 2010

Nak Sangat Benda Nih!!

hey u all..
aku teringet sgt lolz nak benda alah ni.. geram betol aku tgk..


perghhh Nikon D3100 .. geramnya!!!



sangat2 cantek lowh.. bile leyh dapat nihh.. bile?? 

aku berazam  kaw2 ni aku pasti akan dapatkan kamera ni!! aku tak kira.. 

nak tau tak nape aku nak sgt menatang ni??
sebab.. aku memang minat gile dalam bidang photographer..
skill aku kurang lagi.. tapi lau aku ada kamera ni sejibik aku nak g kursus photographer..
aku nak jd Photographer.. like3!!
suka sgt job nih!

Nikon D3100 Dslr kamera terbaik..
kenapa?

****************************

.

ciri2 Nikon D3100
  • 14.2-megapixel DX-format CMOS image sensor, monitor 3-inch dengan One-Touch Live View shooting dan  filem
  • Termasuk 3x 18-55mm Zoom-Nikkor lensa VR Image Stabilization
  • Full HD 1080p Cinematic Video dengan autofocus penuh-masa dan suara
  • Mudah Untuk diGunakan- Mode Panduan Nikon (Guide Mode) dengan kawalan intuitif dan bantuan on-board
  • Ambil gambar untuk SD / / kad memori SDHC SDXC (tidak termasuk)
  • Selain tuh, DSLR ini adalah berat kecil dan ringan tapi masih terasa padat dan kasar di tangan anda. Kualiti pembinaan dan rekabentuk adalah cara yang lebih baik daripada Canon Entry atau Mid Level DSR's. Tentu saja lebih baik dari Rebel XSi atau T1i. Kualiti gambar yang sempurna, tapi itu diharapkan dari sebuah Nikon.Kemudahan penggunaan adalah apa yang membuat kamera ini menonjol, intuitif Menu Navigasi dan penggambaran visual dari fungsi paparan adalah bantuan besar.



besh gile function dye.. betol2 wat aku tertarik..

doakan aku cepat dapat Nikon D3100 ni eak.. nga kumpul duet ni.. huhu..

chop3.. sape leyh teka harga pasaran skrg bape?? sape leyh jawab nanti dy lah owg petama yg aku snap pic.. hek3..
contents ni.. cepat jawab.. :)


-TAMAT-

0 orang berbicara:

..::Nuffnang Ads::..